Психологічний супровід навчання та виховання будується, з урахуванням особливостей навчального закладу, контингенту учнів, традицій і творчого потенціалу педагогічного колективу, на виборі індивідуального «маршруту» супроводу, тобто програм, спрямованих не лише на вирішення проблем і ускладнень, але й на їх запобігання. В нашому ліцеї психологічна робота за своєю спрямованістю ділиться на три напрями: робота з учнями; робота з педагогічним колективом; робота з батьками.
Головні завдання психологічної служби : вивчення та моніторинг індивідуально-типологічних, психологічних особливостей учнів; супровід навчально-виховного процесу; оптимізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-виховного процесу; консультування учасників навчально-виховного процесу; сприяння повноцінному розвитку особистості вихованців, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку; профілактика і корекція відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.