
Обновлено 29.10.2018 06:45
Питання атестації педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти Донецької області у 2018 році
Проводимо атестацію педагогічних працівників: крок за кроком - поради від методиста ліцея Сімаковой С.П.


Структура портфоліо
- Титульна сторінка
- Розділ I. Загальна інформація про педагога
- Розділ II. Результати педагогічної діяльності
- Розділ III. Науково-методична робота
- Розділ IV. Виховна робота
- Розділ V. Досягнення педагога та його учнів.
Орієнтовна структура презентації
- титульний аркуш: назва науково-методичної розробки, інформація про автора (фото, прізвище, ім’я, по батькові, посада, місце роботи), дата створення портфоліо;
- мета і актуальність, теоретична база науково-методичної розробки;
- зміст науково-методичної розробки: методи і засоби реалізації науково-методичної проблеми, авторські інноваційні ідеї;
- результативність науково-методичної розробки: навчальні досягнення учнів протягом міжатестаційного періоду; підсумки анкетування батьків; конкретні приклади впровадження розробки в систему практичної роботи;
- висновки.
Вимоги, яких слід дотримуватися під час створення презентації
- Дизайн. Слід обирати розроблений або авторський дизайн, який відповідає меті та не відволікає від усної презентації.
- Заголовки слайдів. Заголовки мають бути витримані в єдиному стилі (колір, шрифт, кегль). Крапку наприкінці заголовку ставити не потрібно.
- Текст. Розмір і колір шрифту має бути зручним для читання з відстані 2-3 м. Підкреслювання не використовувати. Елементи списку відокремлювати крапкою з комою. Наприкінці списку обов’язково ставити крапку. Після двокрапки елементи списку записувати з маленької літери. У схемах текст форматувати по центру. У таблицях — за бажанням автора. Звичайний текст створювати без маркерів списку. Можна робити виділення іншим кольором, дотримуючись єдиного стилю.
- Графіка. Використовувати чіткі зображення високої якості. Растрові зображення (у форматі .jpeg) заздалегідь обробляти у графічному редакторі для зменшення розміру файлу.
- Анімація. Застосовувати лише за умови, коли вона не відволікає від змісту портфоліо, а унаочнює певний процес; якщо потрібно зачекати, щоб на екрані з’явилася підказка або відповідь.
- Список літератури. Зазначити прізвище та ініціали автора в алфавітному порядку. Написати назву джерела (без лапок), поставити тире і вказати місце видання. Через двокрапку — назву видавництва (без лапок). Після коми зазначити рік видання. Для інтернет-ресурсів указати повну адресу у вигляді гіперпосилання.
Запитання | Відповідь | Підстава |
---|
Чи можна відмовитися від атестації? | Ні | Пункт 1.5 Типового положення про атестацію |
Чи можна атестуватися без курсів підвищення кваліфікації педпрацівнику, який працює 3 роки після закінчення вузу? | Так | Пункт 1.8 Типового положення про атестацію |
Чи можна атестуватися у 2018 році позачергово педпрацівнику, який атестувався у 2016 році? Чи може змінюватися персональний склад атестаційних комісій протягом року? | Ні Так | Пункт 1.9 Типового положення про атестацію Пункт 2.8 Типового положення про атестацію |
Чи подають педагоги заяви на чергову атестацію? | Ні | Пункт 3.1 Типового положення про атестацію |
Чи мають право педагоги подавати заяви щодо присвоєння вищої кваліфікаційної категорії? | Так | Пункт 3.1 Типового положення про атестацію |